Visa investuje do online platobnej spoločnosti Klarna. Firmy plánujú strategické partnerstvo.

28/06/2017

Kapitálová investícia a plánované partnerstvo ukazuje spoločnú víziu oboch spoločností v zrýchľovaní internetového a mobilného obchodu v prospech spotrebiteľov a maloobchodníkov v celej Európe.

Pre Visu je to súčasť globálnej stratégie, ktorá zahŕňa sprístupnenie infraštruktúry Visa a zapojenie širokého spektra partnerov, ktorí pomáhajú zlepšiť zážitok z nákupu pre milióny spotrebiteľov na svete. Spoločnosť Klarna vyvíja produkty, ktoré reagujú na neustále sa meniace preferencie spotrebiteľov, čím im poskytuje flexibilitu a bezproblémové skúsenosti, ktoré pri nakupovaní očakávajú.

,,Klarna nám ponúka svoje skúsenosti v oblasti spotrebiteľských úverov a online nákupov. Spoločne tak zdieľame víziu, že súčasné online a mobilné platby môžu byť minimálne rovnako jednoduché a pohodlné, ako tie v reálnom svete” povedal Jim McCarthy, výkonný viceprezident Visa pre inovácie a strategické partnerstvá. ,,Spoločnosť Visa je odhodlaná spolupracovať s novou generáciou partnerov a poskytovateľov platieb s cieľom zaistiť bezpečné online obchodovanie pre čo najviac zákazníkov. Na spoluprácu s Klarnou a dosiahnutie týchto cieľov sa tak veľmi tešíme.“

“Partnerstvo firiem Visa a Klarna je prirodzeným krokom. Obe spoločnosti rozumejú spotrebiteľským úverom a vedia ako je pri vývoji inovatívnych platobných riešení dôležitá perspektíva spotrebiteľa. Klarna dlhodobo ponúka obchodníkom tie najmodernejšie varianty platobných riešení, umožňuje spotrebiteľom pohodlné a bezproblémové online platenie. Partnerstvo s Visou nám tak dáva príležitosť globálne posilniť naše pôsobenie a produktové portfólio s využitím našich spoločných aktív. Sme z toho nadšení, aké máme vďaka spoločnej spolupráci možnosti” uviedol Sebastian Seimatowski, generálny riaditeľ a spoluzakladateľ spoločnosti Klarna.

Podľa spoločnosti Forrester Europe môžeme očakávať, že Európa v nasledujúcich rokoch zaznamená dvojciferný nárast online predaja. Do roku 2021 sa predpokladá navýšenie počtu pripojených zariadení a zlepšenie mobilnej konektivity, čo by malo viesť k online predajom dosahujúcim 12% z celkových retailových tržieb v regióne. Očakáva sa, že retailový predaj v západnej Európe narastie v nasledujúcich piatich rokoch priemerne o 12 percent ročne.