V niektorých krajinách spoločnosť Visa zhromažďuje údaje o transakciách kartou a využíva ich na generovanie anonymizovaných a agregovaných výkazov spotrebiteľských výdavkov a marketingu, a ďalších dátových produktov, ktoré spoločnostiam umožňujú zlepšiť ich marketingové úsilie. Tieto riešenia pomáhajú spoločnostiam identifikovať spotrebiteľov, na ktorých sa môžu zamerať. Napríklad, marketingová správa môže ukázať, že zákazníci v jednom PSČ majú tendenciu utrácať viac v obchodoch s automobilovými dielmi ako zákazníci v iných PSČ. Tieto produkty tiež pomáhajú spoločnostiam určiť účinnosť svojich marketingových kampaní.
Obchodné riešenia spoločnosti Visa neobsahujú žiadne osobné informácie, ale spoločnostiam umožňujú rozširovať ich vlastné súbory zákazníkov s informáciami na podporu cieleného marketingu.
Ak nechcete, aby sme používali údaje o vašich kartových transakciách v marketingových riešeniach spoločnosti Visa, kliknite sem a zistite, ako sa môžete odhlásiť.