Čo je senzorický branding Visa?

Visa Sensory Branding používa podľa potreby animáciu, zvuk a vibrácie, aby tak potvrdil, že nákup s Visa bol schválený.
Objavte výhody

Rýchle a jednoduché platby
Uľahčujte platby. 87 percent vnímalo svoju transakciu ako rýchlu a pohodlnú.¹

Inovácia značky
Zanechajte trvalý dojem. 82 percent používateľov vnímalo svoju skúsenosť s platbou ako inovatívnu. ¹
¹ Visa, Inc., The Value of Multi-Sensory Branding: Zvukové a animačné prvky v bezhotovostných skúsenostiach s platbou, 2016
Nová príležitosť pre vaše podnikanie
¹ Visa, Inc., The Value of Multi-Sensory Branding: Zvukové a animačné prvky v bezhotovostných skúsenostiach s platbou, 2016
Integrácia Visa Sensory Brandingu

SDK
Integrácia pre iOS, Android a webovú stránku. SDK Visa Sensory Brandingu obsahujú iba front-end animáciu, zvukové a hmatové súbory. Prispôsobenia zahŕňajú farbu, veľkosť, zvuk a hmatové vibrácie.
Natívna integrácia
K dispozícii sú aj dizajnové prvky a špecifikácie animácií. Prvky môžu byť upravené pre vaše platobné riešenie.

Požiadavky na digitálnu značku Visa
Naučte sa, ako začleniť povinné prvky značky Visa do svojho používania digitálnych platieb. Môžete sa ubezpečiť, že sila značky Visa vás podporuje pri udržiavaní tempa s inováciami a zároveň udržiava vašu relevantnosť a umožňuje vášmu publiku byť tam, kde len chce.
Otázky a odpovede
-
Všetky tri prvky senzorického brandingu Visa (zvuk, animácia a vibrácie) spolu oznamujú potvrdenie schválenej transakcie Visa a všetky tri by mali byť zahrnuté, ak to platobný hardvér umožňuje.
-
Senzorický branding Visa by sa mal spustiť okamžite po schválení transakcie Visa uskutočnenej pomocou predplatenej karty Visa s opätovným načítaním, debetnej karty Visa alebo kreditnej karty Visa.
-
Áno. Zákaznícka skúsenosť by mala byť rovnaká bez ohľadu na to, ktorá karta Visa sa používa.
Ak chcete získať viac informácií o senzorickom brandingu Visa, pošlite nám e-mail na adresu [email protected].