Zatelefonujte nám
Zatelefonujte² na jednu z našich bezplatných liniek, kde sa môžete spojiť so zástupcom spoločnosti Visa.
Zatelefonujte² na jednu z našich bezplatných liniek, kde sa môžete spojiť so zástupcom spoločnosti Visa.
Ak krajina/oblasť, v ktorej sa nachádzate, nie je uvedená v zozname, alebo ak máte ťažkosti s používaním ľubovoľného čísla bezplatnej linky, zavolajte na účet volaného na číslo +1-303-967-1096. (Hovory na účet volaného sa uskutočňujú pomocou miestneho operátora.)
Potrebujete pomoc? Kontaktujte nás a získajte viac informácií o všetkom, čo spoločnosť Visa ponúka. Hovorte s členom tímu alebo si pozrite náš zoznam bezplatných hovorov do Centra globálnych služieb zákazníkom.
Ak máte bežné otázky alebo pochybnosti týkajúce sa vašej osobnej karty Visa, navštívte naše centrum podpory.
Informácie o vašom účte alebo transakciách vám poskytne váš vydavateľ platobnej karty Visa. Pomáha to zabezpečiť, aby sa prístup k informáciám poskytoval iba oprávneným osobám, ktoré podliehajú overovacím procesom vydavateľa karty.
Adresu a telefónne číslo vydavateľa vašej karty nájdete na svojom výpise z karty Visa. Telefónne číslo môže byť uvedené aj na zadnej strane samotnej karty.
Ak chcete zistiť viac o tom, ako spoločnosť Visa používa vaše osobné informácie, navštívte Centrum ochrany súkromia Visa.
Problémy týkajúce sa neautorizovaných transakcií vám môže pomôcť vyriešiť vydavateľ karty. Jeho adresu a/alebo telefónne číslo nájdete na svojom výpise Visa. Jeho telefónne číslo môže byť uvedené aj na zadnej strane samotnej karty.
Ak chcete zistiť viac o službách Visa poskytujúcich extra úroveň ochrany karty Visa, prečítajte si sekciu Bezpečnosť a zabezpečenie medzi najčastejšími otázkami.
Vaša skúsenosť s platbou je pre nás nesmierne dôležitá. Obchodníci, ktorí zobrazujú logo Visa, nemajú možnosť zvoliť si, či budú alebo nebudú prijímať kartu Visa na platbu, ak zákazník koná v dobrej viere.
Spoločnosť Visa má viac ako 14 000 klientov – finančných inštitúcií, ktoré vydávajú svoje vlastné karty Visa. Tieto inštitúcie zaregistrujú obchodníkov, ktorí budú Visa karty akceptovať. Tieto inštitúcie stanovujú obchodné podmienky pre ich vzťahy s obchodníkmi, a preto sa zaoberajú všetkými záležitosťami týkajúcimi sa zákazníckeho servisu, ktoré sa na ne vzťahujú.
Odporúčame vám upozorniť vydavateľa karty Visa na čísle zákazníckej podpory, ktorá je uvedená na vašom výpise Visa alebo na zadnej strane karty Visa. Váš vydavateľ karty Visa má prístup k príslušným pravidlám a predpisom spoločnosti Visa, ako aj k formulárom sťažností zákazníkov.
Dávajte pozor na akúkoľvek e-mailovú správu, ktorá požaduje osobné údaje (napríklad heslá, PIN alebo vaše číslo sociálneho poistenia) alebo vás odkazuje na webovú stránku, ktorá tieto informácie požaduje. Tieto správy môžu zahŕňať nezákonné konanie predstierania iného zdroja (spoofing) alebo vytvorenie e-mailovej adresy, ktorá sa podobá inej legitímnej adrese a firme. Nikdy neposielajte osobné informácie prostredníctvom e-mailu. Ak ste dostali e-mail, ktorý predstiera, že pochádza od spoločnosti Visa, informujte spoločnosť Visa o podrobnostiach nelegálnych e-mailových správ.
Spoločnosť Visa nebude volať ani posielať e-mail držiteľom kariet, aby ich žiadala o informácie o ich osobnom účte. Call centrá spoločnosti Visa neiniciujú odchádzajúce volania telemarketingu. Zákazníci by nemali odpovedať na žiadne e-maily alebo telefonické hovory, ktoré by vyžadovali informácie o osobných kartách, a odporúča sa, aby okamžite ohlásili situáciu miestnym orgánom činným v trestnom konaní, ako aj finančnej inštitúcii, ktorá kartu vydala. Držitelia kariet by mali tiež vedieť, že zásady nulovej zodpovednosti Visa v prípade podvodu zaisťujú, že nenesú zodpovednosť za žiadne neoprávnené nákupy.
Pre spoločnosť Visa je kybernetická bezpečnosť základom hodnôt spoločnosti. Vytvorili sme program Bug Bounty s cieľom uľahčiť výmenu informácií o možných rizikách, stanoviť pravidlá testovania rizík a poskytnúť tzv. „bezpečný prístav“ osobám, ktoré tieto pravidlá dodržiavajú. Platné a riešiteľné hlásenia môžu byť odmenené v zmysle zásad programu.
Ak zraniteľnosť, ktorú chcete nahlásiť, nie je oprávnená na účasť v programe Bug Bounty, môžete ju nahlásiť v rámci nášho štandardného programu Zodpovedné nahlasovanie, ktorý neposkytuje odmeny.
Ak ste ako zákazník alebo predajca obeťou alebo účastníkom bezpečnostného incidentu, ktorý spôsobil produkt alebo služba spoločnosti Visa alebo ktorý na ne môže mať vplyv, prosím, kontaktujte nás.
Keď zaplatíte na čerpacej stanici, niektorí vydavatelia karty „pozdržia“ finančné prostriedky držiteľov kariet v očakávaní konečnej sumy transakcie, aby pomohli zabezpečiť, že ich účty držiteľov kariet nebudú prečerpané. Prevádzkovatelia čerpacích staníc nezablokujú účty. Ak máte otázky ohľadom pozdržania v súvislosti s transakciou na nákup pohonných hmôt, obráťte sa na vydavateľa karty.
Pozdržania finančných prostriedkov prevádzkovateľmi čerpacích staníc a upozornenia týkajúce sa účtu: Zrážky z účtu nemusia byť uplatnené okamžite, ak konečná suma nie je známa. Spoločnosť Visa zaviedla tieto procesy na ochranu vydavateľov debetných kariet, obchodníkov a držiteľov kariet. Dochádza k tomu najčastejšie pri plnení požiadaviek zákazníkov z hľadiska pohodlnosti platieb, ako je platba na čerpacej stanici.
Ak napríklad používate debetnú kartu Visa v reštaurácii, vaša karta môže byť schválená skôr, než bude zaplatené prepitné. U týchto typov nákupov môžu vydavatelia debetných kariet Visa vyhradiť prostriedky držiteľov kariet na pokrytie odhadovaných nákladov na transakciu. Tento proces, známy ako „pozdržanie“ chráni držiteľov kariet i obchodníkov. Zabezpečuje, aby držitelia karty nečerpali viac peňazí, než majú, a aby obchodníci dostali platbu za transakciu. Zatiaľ čo väčšina transakcií má menej ako 24 hodín, spoločnosť Visa chráni držiteľov kariet tým, že požiada vydavateľov alebo finančné inštitúcie, aby do 72 hodín stiahli všetky pozdržané prostriedky.
Zatiaľ čo väčšina transakcií má menej ako 24 hodín, spoločnosť Visa chráni držiteľov kariet tým, že požiada vydavateľov alebo finančné inštitúcie, aby do 72 hodín alebo menej stiahli všetky pozdržané prostriedky.
Niektoré sumy upozornení na účte nemusia odrážať konečnú sumu – najmä u obchodníkov, u ktorých konečná suma nie je známa, ako sú reštaurácie a čerpacie stanice. Suma upozornenia na účte nemusí byť konečnou sumou transakcie, ktorá bude uvedená vo vašom výpise.
Príkazy on-line nemusia okamžite odrážať konečnú sumu transakcie – najmä u obchodníkov, kde konečná suma nie je známa v čase autorizácie, ako sú reštaurácie a pri platbe pri čerpaní na čerpacej stanici. Váš výpis on-line by mal odrážať konečnú sumu transakcie do nasledujúceho pracovného dňa.
Všetky sponzorské žiadosti je potrebné zaslať písomne na adresu:
Marketingové oddelenie pre podujatia a sponzoring
Visa USA
P.O. Box 8999
San Francisco, CA 94128-8999
Ďakujeme vám za váš záujem o inzerciu spoločnosti Visa, ale nemôžeme prijímať nevyžiadané nápady na reklamu.
Ako služba autorizovaným vydavateľom platobných kariet Visa a Visa obchodníkom Visa sprístupňuje elektronickú predlohu značky Visa a odkazy na vlastné webové stránky spoločností Visa. Iba vydavatelia kariet Visa a obchodníci sú oprávnení používať značky Visa. Ak pracujete pre vydavateľa kariet Visa alebo pre obchodníka Visa, navštívte naše marketingové stredisko pre informácie o logu Visa a sťahovaní.
Spoločnosť Visa neurčuje ani nespravuje účty obchodníkov, ale ak chcete vo svojej firme prijímať karty Visa, obráťte sa na nadobúdateľa zo spoločnosti Visa, alebo zistite viac o tom, ako sa stať obchodníkom Visa.