Potrebujete pomoc? Kontaktujte nás a získajte viac informácií o všetkom, čo spoločnosť Visa ponúka. Hovorte s členom tímu alebo si pozrite náš zoznam bezplatných hovorov do Centra globálnych služieb zákazníkom.
Kontaktujte Visa
Kontakt pre držiteľov kreditných kariet
Kontakt pre držiteľov platobných kariet (kontaktné údaje vydavateľských bankových inštitúcií) –
- www.csob.sk
- www.slsp.sk
- www.tatrabanka.sk
- www.unicreditbank.sk
- www.vub.sk
- www.raiffeisen.sk
- www.primabanka.sk
- www.otpbanka.sk
- www.mbank.sk
Kontakt pre novinárov - [email protected]
Kontakt pre bankové inštitúcie -[email protected]
Ostatné otázky (v anglickom jazyku) posielajte na - [email protected]
Kontakt pre súťaž - [email protected]
Slovensko Plati Kartou: Martin Hainzl - [email protected]
Váš účet karty Visa
-
Spoločnosť Visa neuchováva žiadne podrobnosti o finančných transakciách, ktoré ste mohli vykonať pomocou platobnej karty Visa – tieto informácie sú uchovávané a spravované vydavateľom kreditnej alebo debetnej karty Visa.
Ak chcete získať prístup k informáciám o vašom účte, obráťte sa na svojho vydavateľa karty Visa. Jeho adresu a/alebo telefónne číslo nájdete na svojom výpise Visa. Telefónne číslo môže byť uvedené aj na zadnej strane samotnej karty. Prípadne vyhľadajte webové stránky vydavateľa vašej karty a kontaktujte ho.
-
Vydavateľ karty vám môže pomôcť vyriešiť problémy týkajúce sa neautorizovaných transakcií. Jeho adresu a/alebo telefónne číslo nájdete na svojom výpise Visa. Jeho telefónne číslo môže byť uvedené aj na zadnej strane samotnej karty.
Viac informácií o službách Visa poskytujúcich extra úroveň ochrany karty Visa nájdete v sekcii Bezpečnosť a zabezpečenie
-
Vaša skúsenosť s platbou je pre nás nesmierne dôležitá. Obchodníci, ktorí zobrazujú logo Visa, nemajú možnosť zvoliť si, či budú alebo nebudú prijímať kartu Visa na platbu, ak zákazník koná v dobrej viere.
Spoločnosť Visa má viac ako 16 000 klientov - finančných inštitúcií, ktoré vydávajú svoje vlastné karty Visa. Tieto inštitúcie zaregistrujú obchodníkov, ktorí budú Visa karty akceptovať. Tieto inštitúcie stanovujú obchodné podmienky pre ich vzťahy s obchodníkmi, a preto sa zaoberajú všetkými záležitosťami týkajúcimi sa zákazníckeho servisu, ktoré sa na ne vzťahujú.
Odporúčame vám upozorniť vydavateľa karty Visa na čísle zákazníckej podpory, ktorá je uvedená na vašom výpise Visa alebo na zadnej strane karty Visa. Váš vydavateľ karty Visa má prístup k príslušným pravidlám a predpisom spoločnosti Visa, ako aj k formulárom sťažností zákazníkov.
Bezpečnosť a zabezpečenie
-
Tak ako pri výmene všetkých kariet Visa budú tieto karty s novým dizajnom distribuované vydavateľom karty Visa. Všetky produkty spoločnosti Visa poskytujú pohodlný, spoľahlivý, bezpečný a zabezpečený spôsob nákupu. Ďalšie informácie týkajúce sa karty Visa získate od vydavateľa karty.
-
Spoločnosť Visa spolupracuje s finančnými inštitúciami, obchodníkmi a orgánmi činnými v trestnom konaní na celom svete, aby bolo zabezpečené, že pri zavádzaní kariet s novým dizajnom nedôjde k zámene.
-
Nie. Spoločnosť Visa spolupracuje s finančnými inštitúciami, obchodníkmi a orgánmi činnými v trestnom konaní na celom svete, aby bolo zabezpečené, že pri zavádzaní kariet s novým dizajnom nedôjde k zámene. Spoločnosť Visa má ako vždy k dispozícii programy, ktoré pomáhajú monitorovať podvodnú aktivitu a upozornia držiteľov kariet na možné podvodné použitie. Spoločnosť Visa bude aj naďalej ponúkať držiteľom kariet rozsiahlu ochranu prostredníctvom niekoľkých úrovní zabezpečenia, takže držitelia kariet sa môžu cítiť isto a bezpečne, keď použijú novú kartu Visa.
-
Spoločnosť Visa neurčuje ani nespravuje účty obchodníkov, ale ak chcete prijímať karty Visa vo vašej firme, obráťte sa na prijímateľa spoločnosti Visa.
-
Dávajte pozor na akúkoľvek e-mailovú správu, ktorá požaduje osobné údaje (napríklad heslá, PIN alebo vaše rodné číslo) alebo vás odkazuje na webovú stránku, ktorá tieto informácie požaduje. Tieto správy môžu zahŕňať nezákonné konanie predstierania iného zdroja (spoofing) alebo vytvorenie e-mailovej adresy, ktorá sa podobá inej legitímnej adrese a firme. Nikdy neposielajte osobné informácie prostredníctvom e-mailu. Ak ste dostali e-mail, ktorý predstiera, že pochádza od spoločnosti Visa, informujte spoločnosť Visa o podrobnostiach nelegálnych e-mailových správ.
-
Spoločnosť Visa nebude volať ani posielať e-mail držiteľom kariet, aby ich žiadala o informácie o ich osobnom účte. Call centrá spoločnosti Visa neiniciujú odchádzajúce volania telemarketingu. Zákazníci by nemali odpovedať na žiadne e-maily alebo telefonické hovory, ktoré by vyžadovali informácie o osobných kartách, a odporúča sa, aby okamžite ohlásili situáciu miestnym orgánom činným v trestnom konaní, ako aj finančnej inštitúcii, ktorá kartu vydala. Držitelia kariet by mali tiež vedieť, že zásady nulovej zodpovednosti Visa v prípade podvodu zaisťujú, že nenesú zodpovednosť za žiadne neoprávnené nákupy.
Zásady nulovej zodpovednosti Visa sa nevzťahujú na niektoré transakcie s komerčnými kartami a anonymnými predplatenými kartami alebo na transakcie, ktoré neboli spracované spoločnosťou Visa. Držitelia kariet musia dôkladne chrániť svoju kartu a okamžite informovať svoju vydávajúcu finančnú inštitúciu o neoprávnenom použití karty. Ďalšie podrobnosti získate od svojho vydavateľa.
-
Pokiaľ máte vedomosti o incidente súvisiacom s bezpečnosťou týkajúcou sa produktov Visa alebo sa domnievate, že ste objavili chybu v produkte Visa, vyplňte nasledujúci formulár.
Pozdržanie na účte a upozornenia týkajúce sa účtu
-
Keď zaplatíte na čerpacej stanici, niektorí vydavatelia karty "pozdržia" finančné prostriedky držiteľov kariet v očakávaní konečnej sumy transakcie, aby pomohli zabezpečiť, že ich účty držiteľov kariet nebudú prečerpané. Prevádzkovatelia čerpacích staníc nezablokujú účty. Ak máte otázky ohľadom pozdržania v súvislosti s transakciou na nákup pohonných hmôt, obráťte sa na vydavateľa karty.
Pozdržania na účte obchodníkov s čerpacími stanicami a upozornenia týkajúce sa účtu:
Zrážky z účtu nemusia byť uplatnené okamžite, ak konečná suma nie je známa. Spoločnosť Visa zaviedla tieto procesy na ochranu vydavateľov debetných kariet, obchodníkov a držiteľov kariet. Dochádza k tomu najčastejšie pri plnení požiadaviek zákazníkov z hľadiska pohodlnosti platieb, ako je platba na čerpacej stanici.Ak napríklad používate debetnú kartu Visa v reštaurácii, vaša karta môže byť schválená skôr, než bude zaplatené prepitné. U týchto typov nákupov môžu vydavatelia debetných kariet Visa vyhradiť prostriedky držiteľov kariet na pokrytie odhadovaných nákladov na transakciu. Tento proces, známy ako "pozdržanie" chráni držiteľov kariet i obchodníkov. Zabezpečuje, aby držitelia karty nečerpali viac peňazí, než majú, a aby obchodníci dostali platbu za transakciu. Zatiaľ čo väčšina transakcií má menej ako 24 hodín, spoločnosť Visa chráni držiteľov kariet tým, že požiada vydavateľov alebo finančné inštitúcie, aby do 72 hodín stiahli všetky pozdržané prostriedky.
Otázka: Kedy bude povolené odstrániť pozdržanie autorizácie na mojej karte?
Odpoveď: Zatiaľ čo väčšina transakcií má menej ako 24 hodín, spoločnosť Visa chráni držiteľov kariet tým, že požiada vydavateľov alebo finančné inštitúcie, aby do 72 hodín alebo menej stiahli všetky pozdržané prostriedky.Otázka: Niekedy, keď dostanem oznámenie s upozornením na e-mail alebo textové upozornenie, sa suma líši od sumy čerpanej na čerpacej stanici. Prečo je to tak?
Odpoveď: Niektoré sumy upozornení na účte nemusia odrážať konečnú sumu – najmä u obchodníkov, u ktorých konečná suma nie je známa, ako sú reštaurácie a čerpacie stanice. Suma upozornenia na účte nemusí byť konečnou sumou transakcie, ktorá bude uvedená vo vašom výpise.Otázka: Keď si prezerám svoj bankový účet on-line, suma sa líši od sumy čerpanej na čerpacej stanici. Prečo?
Odpoveď: Príkazy on-line nemusia okamžite odrážať konečnú sumu transakcie – najmä u obchodníkov, kde konečná suma nie je známa v čase autorizácie, ako sú reštaurácie a pri platbe pri čerpaní na čerpacej stanici. Váš výpis on-line by mal odrážať konečnú sumu transakcie do nasledujúceho pracovného dňa.
Karty s holografickým magnetickým prúžkom
-
Spoločnosť Visa sa nedávno dozvedela o probléme v odvetví, ktorý zahŕňal občasný technický problém v mieste predaja v súvislosti s používaním platobných kariet s novým holografickým magnetickým prúžkom. Rozsah problému je veľmi malý, čo sa týka počtu incidentov prijatia kariet a počtu dotknutých kariet na trhu.
Spoločnosť Visa sa dozvedela, že sa vyskytli technické problémy, keď sa karty s holografickým magnetickým prúžkom používajú v prostrediach s vysokou úrovňou statickej elektriny. V týchto prípadoch môže statická elektrina zasahovať do bežného procesu použitia karty potiahnutím a zabrániť tomu, aby sa uskutočnila elektronická transakcia.
Problémy však majú vplyv na prijatie a pohodlie – základný kameň záväzku spoločnosti Visa voči držiteľom kariet. Spoločnosť Visa sa domnieva, že musí byť riešená akákoľvek otázka, ktorá má vplyv na prijatie, bez ohľadu na to, či sa vyskytuje len zriedkavo alebo výnimočne.
Ak chcete vyriešiť tento problém, spoločnosť Visa odporučila finančným inštitúciám s kartami s holografickým magnetickým prúžkom, ktoré sú už na trhu, aby tieto karty nahradili čo najskôr.
-
V poslednej dobe spoločnosť Visa predstavila nový dizajn karty, ktorá mala holografický magnetický prúžok na zadnej strane karty. Nový dizajn má hologram holubice nad podpisovým panelom, pričom sa holubica zobrazuje vo viacerých farbách pri preklopení karty zo strany na stranu.
-
Na základe získaných informácií a správ je zrejmé, že pravdepodobnou príčinou týchto problémov je elektrostatický výboj (ESD), ktorý je výsledkom kombinácie faktorov, medzi ktoré patria:
- nízka vlhkosť v mieste predaja, čo spôsobuje vyššie ako normálne elektrostatické napätie,
- zariadenia miesta predaja s pomerne nízkou toleranciou na elektrostatický výboj, obvykle pri magnetických čítacích hlavách,
- použitie platobných kariet s holografickým magnetickým prúžkom, ktoré majú vyššiu elektrostatickú vodivosť než bežné magnetické prúžky.
-
Hoci je rozsah problému veľmi malý, spoločnosť Visa sa zaoberá všetkým, čo môže mať veľmi vážne následky na prijatie a pohodlie držiteľa karty. Preto spoločnosť Visa odporučila finančným inštitúciám s kartami s holografickým magnetickým prúžkom, ktoré sú už na trhu, aby tieto karty nahradili čo najskôr.
-
Spoločnosť Visa odporučila finančných inštitúciám s kartami s holografickým magnetickým prúžkom, ktoré sú už na trhu, aby tieto karty nahradili čo najskôr. Úzko spolupracujeme s vašou finančnou inštitúciou, aby sa táto záležitosť vyriešila čo najrýchlejšie a aby sa celý proces čo najviac zjednodušil.
-
Áno, pokračujte v používaní aktuálnej karty, kým vás vaša finančná inštitúcia nekontaktuje. Počet transakcií ovplyvnených týmto problémom je veľmi malý. Prevažná väčšina transakcií uskutočnených kartami s holografickým magnetickým prúžkom je dokončená bez problémov.
-
V tejto chvíli sa od držiteľov kariet nevyžaduje nič. Vaša finančná inštitúcia vás bude kontaktovať, ak bude vaša karta vymenená. V opačnom prípade môžete svoju bežnú kartu naďalej používať ako obvykle. Prevažná väčšina transakcií uskutočnených kartami s holografickým magnetickým prúžkom je dokončená bez problémov.
-
Ohlásené problémy sa týkali len terminálov v mieste predaja. V súčasnej dobe nie sú žiadne správy o problémoch týkajúcich sa bankomatov.
-
Nie. Problémy s prijatím týkajúce sa kariet s holografickým magnetickým prúžkom nebudú mať žiadny vplyv na váš účet.
-
Laboratórne testy tretích strán naznačujú, že karty s holografickým magnetickým prúžkom nepredstavujú pre držiteľov kariet žiadne bezpečnostné hrozby.
Značka a marketing Visa
-
Všetky sponzorské žiadosti je potrebné zaslať písomne na adresu:
Marketingové oddelenie pre podujatia a sponzoring
Visa USA
P.O. Box 8999
San Francisco, CA 94128-8999 -
Ďakujeme vám za váš záujem o inzerciu spoločnosti Visa, ale nemôžeme prijímať nevyžiadané nápady na reklamu.
-
Ako služba autorizovaným vydavateľom platobných kariet Visa a Visa obchodníkom Visa sprístupňuje elektronickú predlohu značky Visa a odkazy na vlastné webové stránky spoločností Visa. Iba vydavatelia kariet Visa a obchodníci sú oprávnení používať značky Visa. Ak pracujete pre vydavateľa kariet Visa alebo pre obchodníka Visa, navštívte naše marketingové stredisko pre informácie o logu Visa a sťahovaní.
-
Spoločnosť Visa osviežuje slávne logo s modrou, bielou a zlatou značkou Visa, aby získala nový vzhľad.
-
Spoločnosť Visa sa rozrástla od spoločnosti pre kreditné karty na platobnú spoločnosť, ktorá ponúka mnohé platobné produkty a služby. Nové logo a dizajn karty Visa odrážajú vývoj spoločnosti Visa.
-
Súčasné logo sa začalo objavovať na kartách Visa ako aj v reklame, marketingu a on-line komunikácii v januári 2006. Visa karty a komunikácia s existujúcou značkou spoločnosti Visa budú existovať spoločne s kartami a komunikáciou, ktoré obsahujú vlajku Visa, do 30. júna 2011
Otázky pre vydavateľa vašej karty
Váš vydavateľ alebo banka, ktorá vám poskytla kartu Visa, vedia zodpovedať väčšinu vašich otázok, týkajúcich sa platenia vašich účtov on-line, kontroly vášho zostatku, vyplácania odmien alebo sporov súvisiacich s poplatkami.
Podpora spotrebiteľov

Cestovanie
Plánujete dovolenku? Získajte pomoc pri cestovných produktoch spoločnosti Visa.
Podpora obchodníkov a malých firiem

Dodržiavanie predpisov týkajúcich sa bezpečnosti
Ako zabezpečiť, aby boli vaše údaje o karte v poriadku.

Bezpečnosť údajov
Získajte pomoc, ak sú vaše údaje ohrozené.

Obchodné zdroje
Nájdite materiál podpory, aby ste svoj produkt Visa využili na maximum.