Získať podporu
Najčastejšie otázky
Kreditné karty
-
-
Ak sa chcete prihlásiť do účtu svojej kreditnej karty, navštívte webovú stránku vydavateľa karty alebo svojej banky. Webová stránka a bezplatná linka môžu byť uvedené na prednej alebo zadnej strane karty Visa. Ak potrebujete ďalšiu podporu, zavolajte do spoločnosti Visa pomocou rozbaľovacieho zoznamu uvedeného vyššie.
-
-
Ak chcete reklamovať poplatok, kontaktujte vydavateľa karty alebo svoju banku prostredníctvom čísla bezplatnej linky uvedeného na prednej alebo zadnej strane karty Visa. V mnohých prípadoch bude vydavateľ karty alebo banka požadovať pred vyriešením reklamovaného poplatku podrobné informácie týkajúce sa transakcie.
-
-
Ak chcete skontrolovať, prečo bola vaša karta zamietnutá, kontaktujte vydavateľa karty alebo svoju banku prostredníctvom čísla bezplatnej linky uvedeného na prednej alebo zadnej strane karty Visa. Vaša karta mohla byť zamietnutá z rôznych dôvodov. Vydavateľ karty alebo vaša banka majú všetky potrebné informácie na vysvetlenie dôvodu zamietnutia karty a poskytnutie návodu, ako spracovať transakciu.
-
-
Ak chcete nahlásiť stratenú alebo odcudzenú kartu Visa, navštívite našu stránku Stratená alebo odcudzená karta. Náš vyškolený tím podpory vám kedykoľvek pomôže pri nahlásení a blokovaní stratenej alebo odcudzenej karty a ak je to možné, preverí možnosti poskytnutia núdzových služieb*.
-
-
Ak chcete nájsť bankomat, navštívte vyhľadávač bankomatov spoločnosti Visa, ktorý vám pomôže vyzdvihnúť si hotovosť vo viac ako 2 mil. bankomatov na celom svete.
Zabezpečenie
-
-
Ak prijmete hovor alebo e-mail so žiadosťou o vaše informácie, neposkytujte ich. Telefonický podvod, ktorý zneužíva meno spoločnosti Visa, môžete nahlásiť tak, že nás kontaktujete. Spoločnosť Visa držiteľom kariet netelefonuje ani neposiela e-maily a nepožaduje osobné informácie.
-
-
Ak sa krádež totožnosti týka aj vašej karty Visa, navštívte našu stránku Stratená alebo odcudzená karta, kde získate náhradnú núdzovú kartu.
Cestovanie
-
-
Odpovede na bežné otázky týkajúce sa cestovania – napríklad o dostupnosti bankomatov, núdzových službách a spôsobe získania pomoci, keď ste v zahraničí – nájdete v časti Podpora pri cestovaní. Ak máte otázky, či je potrebné informovať vydavateľa karty, že cestujete do zahraničia a budete používať svoju kartu Visa v zámorí, navštívte stránku vydavateľa karty.
-
-
V prípade straty, odcudzenia, poškodenia, alebo kompromitovania vašej karty, budeme spolupracovať s vašou finančnou inštitúciou, aby sme schválili a urýchlili doručenie núdzovej karty, obvykle do 1 až 3 dní. Ak potrebujete pomoc, zavolajte nám na bezplatnú linku (1-800-847-2911) alebo použite naše globálne čísla bezplatných liniek uvedené vyššie v rozbaľovacom zozname.
Verified by Visa/3-D Secure
-
-
Ako zákazník nemusíte robiť nič, aby ste boli zaregistrovaní v systéme 3-D Secure. Overenie pomocou služby 3-D Secure spracúvajú vydavatelia kariet (finančné inštitúcie ako banky či úverová únia). Vaše online transakcie sú zabezpečené spoločnosťou Visa a naše pokročilé zabezpečenie zjednodušuje nakupovanie – a súčasne vás chráni pred podvodmi.
-
-
Ako zákazník by ste nemali mať žiadny problém so službou 3-D Secure. Ak sa predsa len vyskytol, kontaktujte svojho vydavateľa alebo banku pomocou telefónneho čísla na vašej karte, kde získate viac informácií.
-
-
3-D Secure poskytuje ďalšiu vrstvu bezpečnosti pre transakcie internetového obchodu pred autorizáciou. Umožňuje výmenu údajov medzi obchodníkom, vydavateľom karty a v prípade potreby aj zákazníkom na overenie toho, že transakciu iniciuje oprávnený vlastník účtu. Ak sa chcete dozvedieť viac podrobností o tom, ako táto technológia zabezpečenia bojuje proti podvodom a poskytuje lepší zážitok pri platbe, prejdite na časť 3-D Secure.
Darčekové karty
-
-
Pokyny, ako skontrolovať zostatok na darčekovej karte Visa, nájdete na stránke zostatku darčekovej karty Visa.
-
-
Informácie o aktivácii a používaní darčekových kariet Visa nájdete na našej stránke zostatku darčekovej karty Visa.
-
-
Ďalšie užitočné informácie o darčekových kartách Visa nájdete v sekcii Najčastejšie otázky na stránke zostatku darčekovej karty Visa, kde nájdete všetky informácie od toho, čo robiť v prípade straty alebo odcudzenia darčekovej karty Visa, až po možnosti vrátenia tovaru pri použití darčekovej karty.
Obchodníci
-
-
Ak máte pochybnosti týkajúce sa niektorého obchodníka, môžete okamžite konať vyplnením tohto formulára.
-
-
Áno – ak používate kreditnú kartu Visa, debetnú kartu Visa alebo darčekovú kartu Visa. Obchodník však musí na mieste predaja (či už v kamennom obchode, alebo online) viditeľne uviesť, že si účtuje prirážku. Ďalšie informácie o prirážkach obchodníkov nájdete v časti Pravidlá Visa.
-
-
Vo všeobecnosti obchodníci nie sú oprávnení stanovovať minimálnu alebo maximálnu sumu pre transakcie Visa. V USA a teritoriálnych oblastiach USA však platia určité výnimky – napríklad v Portoriku, na Panenských ostrovoch a Guame. V daných lokalitách, a to len v prípade kreditných kariet, môže obchodník požadovať minimálnu hodnotu transakcie 10 USD. Ak sa stretnete s problémom, že obchodník odmietol akceptovať vašu kartu Visa z dôvodu požadovania minimálnej alebo maximálnej hodnoty pri použití debetnej karty Visa, alebo požadoval vyššiu sumu nákupu prostredníctvom kreditnej karty ako 10 USD, oznámte to vydavateľovi vašej karty Visa.